Kakšna je vaša kuhinja?
Smo tradicionalno-moderna japonska restavracija, kjer izredno cenimo vsako sestavino. Naš chef Hiroki Ishikava ima več kot 30 let izkušenj v pripravi sushija. Poleg sushija ponujamo tako hladne kot tople predjedi, značilne japonske juhe z rezanci, tople glavne jedi (toplotno obdelane jedi) in sladice, ki pa so navdihnjene s tradicijo naše slaščičarne, vendar se vsaka sladica ponaša z japonskim pridihom. Vedno se trudimo, da zadovoljimo tudi vegetarijanske in veganske goste.
Imam rezervacijo in zamujam?
Če opazite, da v restavracijo ne boste prišli pravočasno, vas prosimo, da nas pokličete ali nam pošljete sporočilo, da vam lahko kljub zamudi omogočimo pristno japonsko doživetje.
Imam alergijo in nisem prepričan, kaj lahko pri vas jem?
Ne glede na alergije se vedno potrudimo, da najdemo primeren obrok za vsakega gosta. Priporočamo, da ob rezervaciji navedete svoje alergije v polje za opombe. Tako bomo bolje pripravljeni in bomo lažje našli ustrezno rešitev.
Ali imate otroški stol?
V naši restavraciji nimamo otroških stolov.
Ali so psi dovoljeni?
Psi so pri na dobrodošli, vendar Vas prosimo, da so na povodcu, tako ne motijo drugih obiskovalcev.
Kje lahko parkiram?
Najbližja parkirišča vključujejo garažno hišo pod kongresnim trgom, parkirišče Križanke, parkirišče Tivoli, parkirišče pri železniški postaji ter ulice v središču mesta v modri coni.
Ali sprejemate plačilne kartice?
Sprejemamo vse vrste plačilnih kartic, razen American Express in Diners Club.
Kje se nahaja restavracija?
Restavracija Sushimama se nahaja na Wolfovi ulici 12, le nekaj korakov stran od Prešernovega trga v središču mesta Ljubljana.
Ali je rezervacija potrebna?
Rezervacija za restavracijo Sushimama ni obvezna, vendar vam svetujemo, da jo naredite, saj smo večino časa po 18:30h zasedeni, zato je rezervacija zelo priporočljiva.
Kako lahko odpovem rezervacijo?
Rezervacijo lahko odpoveste en dan pred načrtovanim obiskom restavracije. To lahko storite preko spleta, kjer je v potrditvenem e-sporočilu na voljo možnost odpovedi rezervacije. Alternativno lahko rezervacijo brezplačno odpoveste tako, da nas pokličete vsaj 2 uri pred vašim prihodom. Več informacij o postopku odpovedi rezervacije je na voljo spodaj, kjer je postopek natančno opisan.
Kako lahko opravim rezervacijo?
Rezervacije sprejemamo izključno preko spletne platforme.
Na kaj moram posebej paziti, ko opravljam rezervacijo preko spleta?
Največ napak se pojavi na naslednjih korakih, zato vas prosimo, da ste pozorni.
- Bodite pozorni, da v poletni sezoni izberete, kje želite sedeti “inside” oz. “outside”. Mi se trudimo, da spremljamo vremensko sliko, in zelo redko se zgodi, da v primeru dežja ne najdemo prostora v notranjosti restavracije. Vendar vam ne morem zagotoviti prostora v notranjosti restavracije s 100% gotovostjo.
- Pri vnosu telefonske številke bodite previdni in izberite pravilno državo tako, da kliknete na zastavico pred številko in številko vnesete v enak okenček.
- Pri vnosu poštne številke natančno kliknite na okence z napisom “postal code”.
- Preverite, da ste označili pravi datum in če imate kakšne opombe, jih vpišite v polje “add others notes to the restaurant”.
- Prvi okvirček ni potrebno označiti, razen če želite prejemati novice o našem sistemu rezervacij.
- Označite drugi okvirček, če se strinjate s pogoji, ki jih postavljamo kot restavracija. Poudarjamo, da je naša spletna stran izjemno varna, z najnaprednejšimi varnostnimi mehanizmi. Uporabljamo sistem rezervacij, ki ga uporabljajo najboljše restavracije po svetu. Rezervacija zahteva dvojno verifikacijo, kar pomeni, da skrbimo za varnost vaših podatkov.
- Pri vnosu podatkov o vaši plačilni kartici bodite pozorni, da vnesete pravilne podatke. Pomembno je, da opozorimo, da ne bomo izvedli nobene transakcije, znesek, ki bo odtegnjen iz vašega računa, bo 0 €. Vnos kartice je potreben, da lahko zagotovimo resnost vaše rezervacije.
Po vnosu kartice in dvojni verifikaciji boste prejeli potrdilo o uspešnem vnosu kartice in SMS o uspešno opravljeni transakciji. Najpogostejša napaka se zgodi, da po vnosu kartice ne obiščete naše spletne strani in ne potrdite rezervacije še na naši spletni strani. Vedno morate prejeti potrdilo prek SMS in e-pošte o uspešni rezervaciji. V primeru, da NE prejmete teh potrdil, rezervacija ni bila uspešno opravljena.
Če želite rezervacijo preklicati preko spleta, lahko to storite tako, da kliknete na povezavo “cancel booking” v e-poštnem sporočilu s potrditvijo rezervacije. Nato sledite navodilom za potrditev odpovedi.
- Po potrditvi boste prejeli potrdilo o odpovedi prek SMS in e-pošte.
- Opozarjamo, da je mogoče rezervacijo preklicati brez stroškov le do 24 ur pred predvidenim prihodom. Če želite rezervacijo preklicati pozneje, nas lahko pokličete na številko (040702070) ali nam pišete na e-naslov (ssushimama@gmail.com).
Delavni čas:
Ponedeljka – Sobote: 11:30-22:30
Nedelja in prazniki: Zaprto.